Tuffar på någonstans i Sverige...

Då är resan påbörjad och nu har man fått sin sängplats i en kupé med 6 platser...jag är vansinnigt översocial eftersom jag vet att mitt internet dör snart med...Norrland är ju inte känt för sin bästa moviltäckning.
Jaja...hur eller hur...jag är översocial och det är 6 platser i kupén, men nu är det så att de andra 5 platserna tillhör 5 brasilianare...jag är lite för trött för att tänka så mkt på engelska, även om Sara säger att det är då man är bäst på det...=)

I Stockholm satt jag o käkade på centralen på Street Food...satt 2 kvinnor i övre 30-års åldern...efter ett tag hörde jag dem börja snacka om Facebook "Men varför har hon addat mig jag har ju bara träffat henne en gång?"
Jag log lite för mig själv och tänkte att fortsätter det så länge?
Sen säger blondinen till brunetten när hon snackar om en kille att han är så bra på alla sätt men för ung; "Hade han varit 10 år äldre...eller 8...eller ja iallafall 7 år äldre..."

Tydligen lever vissa samma liv som oss som är 10 år yngre så med ens blev min åldersnoja...som om jag har nån nu...om möjligt ännu mindre...=)
Hon verkade trivas med sitt liv...precis som jag med gör...=)

Nu ska jag försöka skärpa mig och vara lite social även om det inte blir på svenska denna kvällen.
(Ska tilläggas att det var lite kul att de på engelska satt o snackade om att köra "I have never", så ännu en gång kunde jag le för mig själv och tänka att bara lyssna på denna resan kan vara intressant...)

Bara natten kvar sen träffar jag mamsen vig lunchtid imorrn...=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0