Inget mer Alfons Åberg nu!

Ibland kan man inte annat än skratta åt folks beteende och vad de säger...men man får ju glädjas åt att man faktiskt får le lite för sig själv...=)

Hade en bra kväll igår måste jag säga...Lisa fick (väldigt sent ska tilläggas) en idé som visade sig bli ganska bra faktiskt...=) Insett att det faktiskt finns en del clowner här och där...=P
Trevligt,trevligt o en massa skratt, främst på bussen hem...=)

Bara 5 dagar kvar och jag längtar som bara den och hoppas som aldrig förr...man kan hoppas att mamsens o mina planer blir som de ska, att hon hinner hem så hon kan träffa mig och att hon mår såpass bra att hon kan åka med mig ner igen...inget jag vill hellre...

Idag är det tvättning och massa annat donande inför resan...allt det jag hatar mer än nånting annat...suck,suck.
Men det är väl ingenn idé att vara Alfons Åberg mer och "bara" göra saker emellan utan verkligen ta tag i det...=)

Sovit längre än vanligt idag och jag får väl passa på att njuta av det kort eftersom det blir upp tidigt igen imorrn...sista dagarna att avsluta några projekt innan det är dags att ha min lilla mini-semester...

Nähä inget mer annat nu...nu är det dags för donande igen...=)
                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0