Gällivarevinter...

Framme i Gällka, tåget var bara 20 min försenat på en över 20 timmars resa, bra SJ...vilken skräll! =)

Sista biten fick man sällskap av kusin Sarah, som jag inte träffat på 2 år...superkul...haha...vi hann gå igenom det mesta på 2 timmar...=)

I Gällivare är det lika mycket snö som vi haft hemma hela vintern, hit dröjer det ett tag innan våren kommer...=)

Jag har även vart o införskaffat mig lite rödtjut tills jag ska göra mig klar inför bröllopet imorrn...längtar verkligen.=)

Nu är man hemma hos mormor o donar det sista inför bröllopet...som är en skräll att jag gör daegn INNAN för en gångs skull...kollat lite på renarna, det är myspys när man är hemma...=)


Har även träffat Viktor som var på besök, vi pratade lite om hans tripp till Nybro, som inte var så kul med 11-0 i bagaget...

Underbart att vara "hemma" igen...synd att det bara är några dagar...hade behövt några till...=)

Dagens störningsfaktor; Som vanligt har jag en störningsfaktor och idag är det killar som på facebook kallar sina flickvänner för baby o bebis...aaahhh...avtändande faktor...=)

Nu blir det packa klart, käka torkat renkött o vila upp mig inför morgondagen...

                

Massa snö...

Kommentarer
Postat av: Bjanca

baby är väl inte så farligt?

2010-03-29 @ 11:47:34
URL: http://bjanca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0