Fröken Velig har Gilla-moments...=)

Det är faktiskt inte lätt att vara velig hela tiden...jag vet snart inte själv vad jag gillar o inte...=)

Men nåt som är kul är när man får ett sånt där moment...då man kommer på en ny sak man fastnar för...så sitter man o ler lite smått för sig själv...

Bara för att o andra sidan kanske ändra sig nästa dag...men det är ju en helt annan sak...

Dom där Gilla-moments är härliga...=)

Synd bara att man inte inser att de var där förrän det är för sent ibland...
Men det är väl därför jag är Fröken Velig;
Jag vet aldrig vad jag vill, när jag väl vet vad jag vill så förtränger jag det till möjligheterna har runnit ut i sanden...

Haha...jag är hopplös...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0