Bara 3 veckor kvar...

Jag är heeelt otrolig...sov bort hela kvällen idag...vaknade kvart över tio...nu lär man ju få det lätt o somna...not!

I helgen var Saras möhippa som man tyvärr missade...men så är det när man väljer att bo i landet där det SKA vara mindre snö o varmare...
Men jag längtar som fan till bröllopet...ska bli underbart kul...bara 3 veckor kvar nu...=)

Allt är bokat o jag ska krascha Pär o nån Daniels rum efter...haha...hoppas ingen är bakis eftersom jag vet hur jag är på morgnarna...=P
9-tiden går kakluckan igång...(om inte jag kan sova så ska ju ingen annan det heller)

Dessutom ska det bli så underbart o träffa mamsen igen...*saknar en massa*
Håller tummarna för att hon mår bra sen så hon kan följa med tillbaka...=)
Passa på att träffa min lilla virriga mormor med...även fast det var så längesen jag var så tätt i Gällivare så längtar jag mer än nånsin nu...=)

3 veckor...nedräkningen börjar...=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0