"Livet kan spela dig ett spratt, när du minst anar det"

Jaha...då har Emme åkt hem o det känns lite tomt när Peter jobbar natt...vi har dock haft en helt underbar helg med Taco-Fredag...Fotboll o grillning hos Sara o Henka i lördags sen haft en sista mys-söndag i Peters stuga i fjällen.

Jag har sovit mer än vanligt i natt, så nu är jag självklart inte trött...passar på att lägga in lite bilder o hoppas på att bli trött...

Denna veckan tänkte jag ägna lite mer åt min mamma då jag inte gjort det så mkt när Emme vart här...=)


Jag o Emme åker runt o fotar lite...=P


Peter får agera fotograf medan vi löjlar oss =P


Första glaset rött i helgen...


KÄRLEK ♥


Fotboll o grillning hos Sara & Henka...ganska fullt i soffan...=)


Sen blev det krogen...


Emme & Alinn (Ska tilläggas att Emme snusar o att det INTE är mitt fel denna gången)


Damerna hade ju planer på att dansa hela natten..men så blev det ju inte...för min del ;)


Jag, Peter, Emme & Freddan tog en liten tripp till Fjälls o Peters stuga där vi badade bastu, käkade drack vin o spelade spel...mycket trevligt!


Vi hade ju Freddan som trubadur med oss...=)

Sammanfattningsvis har det vart en underbar helg och det har vart sjukt kul att ha Emme här o träffa släkten o vännerna...=)

Sen ska det bara tilläggas till Emme;
"Livet kan spela dig ett spratt, när du minst anar det"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0