Jag bara mår så sjukt underbart bra!!!

Åååhhh...har inte kunnat sova nåt i natt...tänkt hela natten på älsklingens förslag o håller nu bara tummarna för att det kan gå enligt planerna...=)

Jag bara mår så sjukt underbart bra!!! =D

Du är världens bästa Peter Andersson!! =)

Idag blir det möte och sen fika med Emme o Hanna...härligt att kunna träffa tjejerna lite mer om dagarna...haha...ni kommer få stå ut med mig o underhålla mig några dagar nu...=P

Vill inget hellre än tillbaka till Gällivare...helst idag...haha...men har ju lite att styra upp med innan man får åka o träffa mamsen, älsklingen och alla andra...men jag räknar ner, tro mig! =)

Var längesen jag mådde såhär bra!!!

Återigen den bästa klassikern just nu:
http://www.youtube.com/watch?v=MLxTEV5vpyg

"If the road ahead is not so easy,
 Our love will lead the way for us
 Like a guiding star
 I'll be there for you if you should need me
 You don't have to change a thing
 I love you just the way you are
 So come with me and share the view
 I'll help you see forever too


 Nothing's gonna change my love for you
 You ought know by now how much I love you 
 One thing you can be sure of
 I'll never ask for more than your love..."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0