Ibland går bara allt som på räls!!

Åhhh...underbart...ibland går bara allt som på räls...=)

Längtar till nästa vecka...äntligen...det är helt enkelt så att jag bara inte klarar mig utan dig älskling...=)
Haha...toffelvarning, jag vet! Men jag kan ta det...=P

På lördag är det 25-årsfest för bästaste Emsing!
Ska bli kul...=)

var igår o solade hos Hanna o Kutta...vi låg o surrade skit ett par timmar ända tills Kutta kom o körde bort oss för då var det dags att klippa gräset...tur var väl kanske det eftersom jag verkade lite öm på armarna...jaha...bränt mig för första gången på flera år...
Men jag skyller på det där jävla höstvädret vi haft tidigare...=)

Nu ska jag ta tag i lite saker så att jag kan softa resten av dagen i solen...o försöka att inte bränna mig igen...=)

       

Kommentarer
Postat av: Bjanca

Mycket skönt med sol hihi.. lite bränt får man liksom bara stå ut med nu :P

2010-06-05 @ 02:28:03
URL: http://bjanca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0