"Gällivarehäng"

Okej...nu börjar jag bli heeelt okapabel till att hålla min blogg uppdaterad...men det blir så när jag har så mycket annat om dagarna...=)

Är i Gällka hos älsklingen...Emme är med o hälsar på...det har inte hänt så mycket ännu mer än att vi har lekt lite med Milo, varit på Dundret o Toppstugan...samt fikat/ätit hos en massa folk här o där...=)
Igår drog vi tom till med en bastu hos mormor...=P

De mesta fokusen på planering ligger till helgen då det blir full rulle...=)

Jag känner att jag har varit lite rastlös om dagarna...idag är första dagen jag verkligen känner att jag behöver en liten vila efter att ha kört Peter o Benneth till jobbet vid halv 6 morse...nu tror jag bestämt jag ska ta en snabb powernap innan jag o Emme ska inhandla till suushin som blir ikväll...=)

Vilken tur att min älskling äter allt...det är man inte van vid med karlar...=P

Nu kommer iallafall lite bilder för att visa att vi lever...=)


Älsklingen o Emme på Dundret en kväll...


...där vi passade på att käka våfflor vid midnatt när det var ljust.


En sväng ut till mormor...


...där vi passade på att ta en bastu.


Självklart massa mys med Älsklingen...


...och sötaste Milo...=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0