Fröken Velig har blivit Fröken Solklar!

Det börjar vända nu...=)

Jag som alltid varit velig i hela mitt liv...om allt...har nu hittat någon jag är mer än 100% säker på och det känns underbart!!!

Helt solklart med vad jag vill för en gångs skull...
Från Fröken Velig till Fröken Solklar!

Vi har haft en härlig midsommar nere i Småland, nu blir det ett sista tag med packning sen drar jag uppåt till älsklingen...inte ett tvivel hjärtat!! =D
Älskar dig mer än något annat!!

Mer uppdatering och bilder kommer under veckan när jag klarat flyttpackningen...=P

Till alla er jag inte hinner träffa innan jag drar så säger jag hej då nu...sen kommer jag hem några dagar i Juli o hämtar prylarna, så det KAN hinnas med en kaffe då...=)

Love Ya! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0