Underbart Lycklig!

JA, JA, JA...det kanske börjar bli lite tjatigt om att jag borde vara bättre på att uppdatera min blogg men det är ju faktiskt sant...=P
Men jag tror att det blir så att man glömmer bot den när man är lycklig o allt känns så bra...man prioriterar kanske inte den så mycket nu när man inte är så ensam längre...=)

    
Jag är världens lyckligaste fortfarande och om möjligt mer kär än tidigare...känns verkligen som att jag hittat den pusselbiten som saknats i mitt liv...

Nu har jag ju faktiskt gått o börjat jobba lite med...som personlig assistent och det är skitkul...=)
Faaast...jag ska villigt erkänna att nu längtar jag till om 2 veckor då jag ska få lite ledigt igen så jag kan tillbringa mer tid med Peter eftersom vi båda jobbat ganska mycket de senaste veckorna...

Nu känns det som att livet rullar på i lagom hastighet o jag hoppas det fortsätter uder hösten...=D



                      http://www.youtube.com/watch?v=qVIRBGnxPDw

"What if I told you it was all meant to be?
 Would you believe me, would you agree?
 Its almost that feeling that we've met before
 so tell me that you dont think Im crazy when I tell your love is here and now.

 A Moment like this. 
 Some people wait a lifetime for a moment like this.
 Some people search forever for that one special kiss.
 I cant believe its happening to me.
 Some people wait a lifetime for a moment like this..."

Jag är bara helt underbart lycklig, du förgyller mitt liv älskling!!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hihi.. vardagstråk med lycka, jo det är väl så det ska vara va =)

2010-07-29 @ 23:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0