Vilken underbar dag!!

Det gör inte ens något att det snöar...idag är en sjukt bra dag...eller är det bara för att jag är på bättre humör än på länge...
Längtar dock efter sommaren nu och vill inte alls se ut genom rutan o se att det där vita äckliga ramlar ner fortfarande...

Ska gå till Hanna o säga hej då nu...mitt lilla hjärta drar ju till värmen den lilla fuskisen!
Kommer sakna...=(
Men hon kommer ju hem lagom till våren är här o sommaren och Strandsäsongen är på ingång...=D

Det enda som är det enda gråa molnet på himlen nu är ju min lilla mamma...hoppas att hon nu ska få svar på vad det är för fel och vad man kan göra åt det.
Hade velat ha henne här.

Fick en bild av mamma häromdagen; mormor o morfars bröllopsfoto...hehe...morfar var ju lite av en hottie på den tiden...=)
             
Snart 9 år sen han gick bort och han saknas i mitt liv nåt fruktansvärt.

Men nu tillbaka till den underbara dagen och planerna för helgen börjar ta form...Me Like!

Nu till Hjärtat Hanna för ett hej då...=(


Kommentarer
Postat av: maria

han är alltid med oss vettu! :') <3

2010-01-28 @ 16:39:39
URL: http://marianordvall.blogg.se/
Postat av: Jenny

Haha...ja hjärtat...klart han är med sina 2 favvotjejer...=)

2010-01-29 @ 09:46:29
Postat av: Arvid

Faffa se ut som Gunde Svan dära.. ;D

2010-02-03 @ 22:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0