Tillbaka på jobbet igen...

Då sitter man på jobbet igen efter 2 veckors ledighet...

Jag har haft en underbar semester med en härlig Gällivarevistelse, en lyckad nyårsfest, en trevlig kväll med tjejerna i lördags...
Förfest hos Hanna o sedan Harrys...inte fullt lika kul ute som hos Hanna...men det tycker jag ju nästan aldrig om utgångar...lite ångest dagen efter för lite mindre planerade meddelanden, även om jag menade vad jag sa så skulle man ibland ha alkolås på mobilen...=)

               
                  
                      

Hmmm...på ett sätt vet jag att jag är mitt gamla jag igen när jag inte kan hjälpa hur jag reagerar på vissa saker...måste sluta med det nu...typiskt mig.

Till helgen är det Nybro Open och det ska bli härligt med en helg fylld av bara fotboll, då kanske jag kan tänka igenom allt jag säger och gör en extra gång...haha.

Nu är det 2010 och det är dags att ta tag i sitt liv och börja om på nytt...=)

              
2 jobbdagar kvar sen är det ledigt igen en dag o då blir det städning på schemat...


Kommentarer
Postat av: Bjanca

Eller raderar man deras nummer. Så har jag gjort :D

2010-01-04 @ 20:34:10
URL: http://bjanca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0