Se det positivt!

Idag har vart en mycket bättre dag och jag blir nästan irriterad på mig själv att jag är så patetiskt grinig ibland...kanske är det för att jag nu faktiskt gör ett allvarligt försök o sluta snusa...jag lovar inte att det går men...det är ett bra försök iallafall...=)

Pratat med Ogge idag med...lite mer sansat...blev ju lite smått ställd igår när jag fick veta att jag skulle bli faster...nåt jag helst hade väntat ett par år på...min lilla lillebror är ju faktiskt LITEN själv ännu enligt mig...=)

Så har jag o hjärtat Hanna börjat smida lite planer framöver...haha...förslagen är många och det kommer vara en del späckat på schemat för jag vill ju verkligen göra allt...=)

Hmmm...så var det här med Hannas mammas råd om att man skulle se saker o ting positivt...eftersom jag i grund o botten är en ganska pessimistiskt tänkande människa, så hatar jag det uttrycket...men va fan...verkar inte som om jag har så mycket annat bättre för mig ändå sååå...=P

"Kärlek är stimulans för hjärtat under samtidig lokalbedövning av förståndet." / Sacha Guitry

Då o då är man väl tillfälligt sinnesförvirrad, men tro det eller ej...jag tror bedövningen börjar släppa på riktigt...=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0