Penicillinkäkande faster ska på bröllop!

Idag har varit en ganska bra dag; fått mitt penicillin, fått en till bröllopsinbjudan och blivit faster.

Ja äntligen hoppas jag att min förkylning ska släppa så jag blir av med skiten...=)

Idag fick man inbjudan till vårens andra bröllop, nämligen mellan Älgen o Jeanette...ska bli jättekul...först Sara o Henkas bröllop i mars, sen Älgen o Janets i maj...=)

Jaha då har man gått o blivit faster till en liten tjej idag, lite för tidigt i två bemärkelser, det var ju meningen att Thea o Ogge skulle få i mars, men det blev inte som det skulle så de var tvungen att förlösa Thea redan nu, så idag kom det en liten tjej...=)

Imorgon jobbar man bara halvdag o sen blir det till att vila upp sig inför en heldag med fotboll på lördag...=)

En riktig Goding skickade den här låten till mig för några veckor sen och sen jag hörde den i morse på radion igen så har jag fått den på hjärnan...
http://www.youtube.com/watch?v=TdXq20oJlC0&translated=1

Jag tycker den är vacker...om man nu kan säga det om texten...men den påminner lite i stuket om en annan låt som är lika bra som jag fick för en massa år sen:
http://www.youtube.com/watch?v=ABkEzcIa2NA&translated=1

Nu blir det Johan Falk-film, några penicillintabletter o sängen en stund..=)


Kommentarer
Postat av: Bjanca

En liten flicka tihi... TAAAAAAAAAAAAAAAAAAANT ;)

2010-01-21 @ 19:03:47
URL: http://bjanca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0