Mitt tidiga liv i bilder...

Igår hittade jag lådan med alla mina gamla kort...ni vet på den tiden då man inte hade nån digital kamera, men ändå tog fler kort än nånsin...känns nästan som det var min favorithobby då...

Jag har iallafall scannat in några kort nu, tro mig det kommer fler...


Jag som liten och sjuk...


Jag med Kickan som valp...=)


Jag & min allra bästa vän Sara...


Väldigt gammalt foto på Morfar & Mormor
  
 
Foton på morfar, mormor och så jag som alltid när jag var mindre, med morfar i renhagen...=)


Jag & Stefan, som ni ser har Mode aldrig vart min grej...=P


Var bara tvungen att scanna in kortet på en av mina första vänner, morbror Antes hund Tjappo.
Guud vilken sötnos!

  
Så fick Kickan Valpar och vi tog med oss Ronja till Nybro.


Emme, Miccan o Jag går Lucia...Miccan talar om för Emme att ljuset ska vara tänt.

 
Jag o Sara med våra vanliga påhitt att klä ut oss...


Världens bästa Maria som liten...=)

 
Min konfirmation då mormor var på besök...=)

Fortsätter mer med bilder längre fram...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0