Mitt liv är en dokusåpa...

Har idag (igen) sett He's Just Not That Into You (Dumpa Honom! på svenska), och haha...jag råder alla karlar jag känner till att titta på den filmen...sjukt mycket som stämmer...=)
Ja det stämmer för brudarna med, men jag tror de flesta brudar jag känner redan har sett den...

Tror mitt liv är en dokusåpa som aldrig tar slut...haha...
Det värsta är att jag lever i sånt virrvarr och har ingen koll på hur jag själv vill att den ska sluta...jag växlar från dag till dag.
Nu väntar jag bara att den här dokusåpan ska få nån twist, i form av en ny snygging som kommer in, nån åker ut...ja vad som helst egentligen...det händer för lite...

Men man ska inte be om för mycket...då slutar det i kaos...
Men för att mitt bittra jag ska kunna bli mig själv igen så förväntar jag väl mig det...kaos och klagan...då är man ju i sitt esse...=)

Förövrigt hoppas jag att Skottmaskinen(Emmes fina uttryck) har plogat när jag ska till jobbet imorrn...=)

Haha...fan det är jobbigt att må bra...känner inte riktigt igen mig utan bitterheten...=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0