Lite Mamma-längtan i förkylningstider...

Då är man hemma från jobbet då förkylningen inte har släppt ännu...suck,suck...klättrar på väggarna...

Såg Inglorious Basterds häromdan och måste säga att den var en besvikelse efter allt man hört om hur bra den var...de två första gångerna somnade jag o när jag väl lyckades hålla mig vaken var det ju inte utan att tycka att den var seeeg...seg men ok...tror de hade kunnat klippa bort en timme utan att det skulle ha skadat...=)
Om det var för att jag annars gillar Quentin Tarantino och speciellt hans Kill Bill-filmer som det blev en besvikelse, då de inte var i närheten av samma klass, vet jag inte...

Seg,seg,seg...och då ska man tillägga att jag klättrar på väggarna hemma och är sjuk, men hade jag sett den på bio och helt ärligt betalat för skiten hade jag förmodligen blivit sjuk...=)

Förutom att jag är förkyld o dricker hostmedicin som vatten o snorar så känns det mesta bättre än på länge faktiskt...det känns äntligen som om jag börjar bli lite allmänt gladare igen...kanske iallafall tills i morse då man drog upp persiennen o det snöade ute...återigen suck!
Det ska bli vår nu!!! 30 grader varmt ja tack!

Saknar mamsen en massa med...kände det när jag satt o kollade igenom alla bilder som jag scannade in...jag skulle dock må mer prima om hon bodde här, så det har jag på detta årets önskelista!! =)

Bästaste mamsen!

Varit hos Hanna idag och blivit bjuden på mat...tack gums!
Förutom maten så blev det en låång filmdag i soffan där faktiskt Hanna hostade mer än mig...=)

Nu ska jag strax inta sängen med ett evsnitt av Morden i Midsomer, som jag fortsatt beta mig igenom...


  

Kommentarer
Postat av: Bjanca

Haha.. ja min natt blev inte mycket bättre. Sovit hela dagen istället eftersom jag inte kunde somna inatt. pusss

2010-01-19 @ 16:37:43
URL: http://bjanca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0