Kakor

Igår blev det inte alls som jag hade planerat, förutomdrinkarna då...men i brist på det som inte gick enligt planerna så fick drinkarna mer plats...kanske lite väl mycket plats!
Trevligt var det iallafall...men det här med efterfest...det är jag fan för gammal för...usch va sliten jag har vart idag...

Idag har jag o Emme lagat sushi och haft massa tjejsnack...trevligt,trevligt...

Vi har pratat om det här med karlar, kärlek och ragg...men mest om det här med att både vilja ha kakan och äta upp den...varför vill så många det?

Antingen äter man upp kakan och nöjer sig med det...eller så har man den kvar...
Det troligaste blir väl att man äter upp kakan för att sen ta sig en ny...=)

Gå vidare, har man ätit upp en kaka så kan man inte få den tillbaka, det kanske är lika bra att ta en likadan till eller byta till en annan bättre och onyttigare sort?

Ja nu vet jag att ni sett sambandet med det här kak-snacket och relationer...och när vi ändå pratar om den associationen så undrar jag då om ragga ska kallas med att baka kakor då?

Nåja...oviktigt vetande till ingen nytta...

Jag tror jag redo...redo för att ta en annan sorts kaka nu...=)
Favoriten är ju kärleksmums och kladdkaka och bara det är ju lite smått ironiskt, men vidare in på det går jag inte...
                      
"No, you never were, and you never will be mine..."
Ibland försöker ödet ge en sammanträffanden för att man ska komma till insikt...=)

Kommentarer
Postat av: Bjanca

Tror det är viktigt att man vågar tro på ödet ;)

2010-01-31 @ 14:11:09
URL: http://bjanca.blogg.se/
Postat av: Jenny

Haha...hur kunde jag gissa att du skulle säga nåt liknande det gumman...=)

men ja det är sant...vad som är ännu mer skumt är att jag berättade detta för Emme i bilen till träningen...ja men gissa vad som kommer på radion då? Skumt? Ja...men man ska som sagt lite på sina instinkter...=P

2010-01-31 @ 23:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0