Vem lämnade vem?

Jag satt o pratade med Hanna tidigare om sångerskan Melissa Horn, hittade en underbar låt;

"Är du kvar?
 Där du var
 Jag har slutat gå förbi
 Det är nog bäst för båda om jag försöker låta bli

 Vem, lämnade vem?
 Vem, lämnade vem?
 Jag är inte över dig än

 Jag grät
 Och vi kysstes
 Fast jag borde ha bett dig å gå
 Och jag ska aldrig mer säga sanningen till nån som saknar förmåga att förstå

 Det är ljust snart, jag vet
 Men än så känns det kallt
 Och gissa vad du glömde, den hänger runt min hals
 Jag önskar att jag var en sån som inte tänker alls

 Vem, lämnade vem?
 Vem, lämnade vem?
 Jag är inte över dig än

 Som en bekant
 Som hängt sig kvar
 För att allting har gått bra
 Nu vill du vara vän med mig men det vill inte jag 
 
 Det är vår
 Och varmt
 När du har hört vad jag har sagt
 Då är det du som går i solglasögon och saknar nån du aldrig haft 
 
 Vem, lämnade vem?
 Jag är inte över dig än…"
                                                        Melissa Horn-Vem lämnade vem

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0