Tamejfan dags!

Dagen har inte börjat så bra som den borde ha gjort...vaknade alldeles för sen och med ögon svullna så jag såg ut som ett nergråtet gammal trash...kanske är det därför jag har börjat intala mig att dagen redan är skit...fast jag vet att jag måste vända det här nu...

Som vanligt är det dags att lägga saker bakom sig, vilket jag nu verkar ha väldigt svårt med i flera bemärkelser...fan ögonen har torkat o idag är det ju som en fredag...

Vissa saker mår man bara så mycket bättre av att släppa direkt och gå vidare, men som sagt, det där med att släppa saker verkar vara min akilleshäl, det är väl ekorren i mig som gömmer undan saker, bara för att kunna ta fram det då och då, berömma eller bedöma...bara för att sedan gömma det igen...tills nästa gång...

Från och med 2010 så borde bemärkelsen Gå vidare få en helt annan innebörd för mig tror jag...och då menar jag på alla aspekter...

Nu är det tamejfan dags att gå vidare...=)

Jag borde nog fan gå ut idag iaf...jag kanske helt enkelt behöver det..?
Ge ekorren en fet fylla, så den glömmer bort vart den gömt undan allt på ett bra tag...=)


Kommentarer
Postat av: Bjanca

Jag håller helt med dig " Gå vidare " SKA få en ny betydelse för oss båda :P

2010-01-05 @ 12:49:32
URL: http://bjanca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0