Slarvigt värre...

Ååååhh...jag bara älskar när jag är så slarvig och förvirrad...

Igår när jag kom hem från jobbet och var sliten som få...kände mig nästan som en kille som är riktigt förkyld...ja du vet...hela världen går under och hej o hå...=)
ja hur eller hur så tänkte jag sova en stund o satt mobilen på ljudlös o utan vibb på...men suck...igår hade jag väl så mkt i huvudet att jag inte hittade mobiljävlen sen...suck!

Ibland blir man ju så trött på sig själv...

Något jag blir ännu tröttare på är den här jääävla förkylningen som inte vill släppa...tror fan jag blir tokig snart.

Sett Avatar nu...supersöt film, där de gulliga alienvarelserna ser ut som mina My Little Pony jag hade när jag var liten...=)

          
Tror att den hade varit sjuukt bra i 3D...jävligt välgjord och bra film...=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0