Öppna dörrar...

De senaste veckorna har det varit en massa snack om det här med öppna dörrar, ja och med det menar jag att man lämnar gamla dörrar till sitt gamla liv öppna, kanske mest för att man inte är säker på att den dörren man har framför sig är den rätta dörren.

Ju längre man har dörrarna öppna desto svårare är de att stänga, men just vid dom tillfällena tänker man nog bara på att man kan ha den liiite bara sådär på glänt...

Trots att man en och annan gång fått erfara att det finns viss risk att det blir korsdrag, är det likadant varje gång.
Man vet om det och ibland kan det bli ett sånt jävla vinddrag att det stänger flera dörrar på en gång, kanske även dem man inte hade tänkt stänga riktigt ännu..=)

Allt handlar väl om ärlighet, ärlighet till sig själv i första hand...

Det här med ärlighet...det är har vart så mycket snack om vart ärligheten tog vägen, varför alla inte bara säger saker rätt ut som de är, sanningen är den att folk inte längre vill ha en hel och ren sanning, man tar hellre en vit fin lögn...helst serverat på silverfat...för att man själv ska må bättre...


Kommentarer
Postat av: Bjanca

Så rätt min darling.. Fast från nu kommer jag ALLTID att föredra den riktiga sanningen

2010-01-12 @ 23:52:02
URL: http://bjanca.blogg.se/
Postat av: Bjanca

Ibland gör man nog rätt i att stänga vissa dörrar även om det är svårt *krama

2010-01-13 @ 09:32:54
URL: http://bjanca.blogg.se/
Postat av: Jenny

Haha...sant möjligen...jag tror bestämt jag stänger dörrarna...men sen har man ju så fantastiskt fotografiskt minne så man letar upp de där förbannade dörrarna till slut.

Stäng! Lås! Och för guds skull släng bort nyckeln!! =D

2010-01-13 @ 12:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0