Nyårsafton 2009

Då är man på plats hemma, nyårsfesten har varit och det är numera 2010!
Tycker att festen igår var ganska lyckad, inga brutna fingrar, inget förstört och jag tror att de flersta ändå hade ganska kul..?
Eller var det för att jag hade trevligt och inte märkte tecken på något annat...=)

Klänningen hann komma o den passade...tur var väl det för jag hade inte orkat med att ta till någon B-plan...=)

Jag, Emil, Jon o Dennis träffades på förmiddagen för att styra i ordning allt nere i lokalen. Dukade, fixade dekorationer och bordsplacering, så att vi bara hade det sista o fixa innan gästerna kom precis innan.
         
                     
             
             
             
            
             
                                          

Glömde som vanligt bort att ta mycket kort igår men några hann det iallafall bli...tänkte att de beskriver festen lite bättre...=)

Haha...det roliga var när jag fick panik för att min jacka var snodd...precis vid tolvslaget...men Östen var snäll o lånade ut sin så jag kunde se fyrverkerierna...o vips hittade jag min snodda jacka...på Kutta...som inte verkade bry sig om att den var alldeles för liten...=)

Kort o gott var det en bra nyårsfest...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0