Det kunde börjat bättre...

En dag som skulle börjat bra, varit bra o fortsatt som en bra kväll började allt annat än bra...
Jag blir så sjuuukt irriterad på att den som tvättat igårkväll inte lagt tillbaka nyckeln till 7 i morse så jag inte kunde slänga i det jag skulle tvätta...

Arrghh...suck!

Nåja...nu sitter jag o ska försöka få ner irritationen...ska ta en snus, brygga kaffe och hoppas att kvällen blir en ligt planerna ikväll...=)

"I Got A Feeling..."

Hoppas på en lika bra dag på jobbet idag som jag hade igår...härligt...så hoppas jag på att kunna sluta lite tidigare idag så jag kan ta tag i lite innan kvällen...=)

Jag tycker att jag verkligen har förtjänat några goda drinkar idag...=P

Man får hoppas att fortsättningen på dagen blir betydligt bättre än början...
Men som sagt...

"I got a feeling...that tonights gonna be a good night..."


Kommentarer
Postat av: Bjanca

Hoppas att resten av dagen blev bättre gumman :D

2010-01-30 @ 14:02:07
URL: http://bjanca.blogg.se/
Postat av: Jenny

Haha...ja kanske tillochmed lite FÖR bra...aj,aj =)

2010-01-31 @ 00:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0