Tisdagsmys...

Haha...sitter med uråldriga dagböcker och blir lite smått nostalgisk...haha...och inser samtidigt att jag tydligen alltid varit lika hopplös när det gäller att veta vad jag vill...=)
Jag antar att jag helt enkelt bara är sån...men sen som vanligt när jag väl vet vad jag vill har jag svårt att lägga det åt sidan...haha...Ekorren i mig tydligen...=)

Efter att ha läst och skrattat patetiskt åt mig själv så inser jag kanske att jag nog är helt menatlt förstörd när det gäller kärlek...haha...

Dock har jag näst intill haft en dejt idag...haha...ja fast utan dejt då...jag o älsklingen, ja det vill säga den bästa killen i mitt liv...nämligen Pytte...vi har haft tisdagsmys o delat på räkor...=)
Han är dock rätt besvärlig när det kommer till att jag ägnar tid åt något annat än honom...datorn, mobilen o TVn är inte hans bästa vänner...=)

Haha...känns lite lagom patetiskt men han är underbar, han förstår mig precis...eller nä det gör han inte men han säger ju inget så jag får alltid som jag vill...=)
Dessutom gillar han ju skaldjur...vilket brukar va en ovanlighet bland karlar...

Nu får det bli sängdags o lite Tv innan jag ska dejta John Blund...=)
Man måste ju ligga i...=P

              
                      Så med 7 kg hårboll i knät intar jag sängen o glor lite TV...


Kommentarer
Postat av: Bjanca

Haha.. Johan Glans är verkligen asrolig, han funderade på varför man inte slog ihop två lyckade filmer till en ny. Det borde ju bli en given succé. Deras exempel var att skapa tex "Bröllopsfotografen som hatar kvinnor".. ;)



"Avatar Basterds"

"Lost in Titanic"

"(What's eating) Chocolat?"

"I huvudet på Ciderhusreglerna"

2010-02-12 @ 22:38:09
URL: http://bjanca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0