"Think Outside The Box Darling"

Haha...dagens ämne från Hanna har varit "Think outside the box"...ja mitt lilla hjärta tycker att jag är alldeles för kräsen och bestämd på vissa punkter när det gäller män...=)

Vi kan ju börja med o säga att vi har totalt olika värderingar och intressen så därmed ser hennes krav inte alls ut som mina.
Tror att det kravet som stör henne mest är kravet om idrotten och kanske bollkänslan...jag ska reda ut hur det ligger till här ni...visst det ÄR ett plus i kanten med bollkänsla för jag tycker det är attraktivt, det är väl kanske inte själva bollkänslan som är grejen egentligen, jag gillar bara att killen har ungefär samma intressen som en själv...
Men visst...är en kille bra på det han gör som dessutom är något jag gillar så visst...det ÄR sexigt! =)

När det gäller kravet om idrott...haha...Hanna som är den minst idrottsintresserade människan jag känner, hon är den som pustar, suckar och stönar när hon "måste" åka o kolla på hennes käresta som spelar match, hon som gärna offrar Nybro Open för en filmkväll...eller ja vad som helst egentligen. =)
Men JAG gillar idrott, jag har alltid varit pojk-flicka och tycker väl därmed att det är faktiskt ganka omanligt med karlar som verkligen hatar idrott.
Tyck att det är galet...men så är det!

Men det är konstigt när det gäller andra saker man gillar hos det motsatta könet och krav som andra har så blir det inte lika mycket tjabb om som just föregående krav...=)
Jag gillar män som är intelligenta, , kan laga mat, vältaliga, kan sjunga, kan dansa och en massa andra saker.

Jag tror inte att det spelar någon roll vad man har för krav egentligen, för hittar man rätt...så tycker man att den personen är precis rätt hur han än är...

Jag kan väl hålla med om att jag borde tänka utanför boxen när det gäller vissa saker som Hanna säger...men vissa saker tänker jag INTE släppa på...såhär är det, det är vad jag gillar!

Och jag kan tillägga att just idrottsgrejen och gärna bollkänslan tycker jag ÄR attraktivt, det är oftast såna jag umgås med och jag tycker det är viktigt och att det passar in i mitt liv med mina intressen...=)

Så till slut, ja Hanna, när det gäller alla de saker som ligger i bagaget så JA, jag borde tänka utanför boxen på vissa saker...men jag kommer aldrig släppa på vissa saker, då blir det helt enkelt så att jag passar som singel! =)
            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0