Ut med det gamla, in med det nya...=)

Idag trodde jag officiellt att det skulle bli en SKITDAG...men efter en bra dag på jobbet...skottad och saltad väg hem, så blev t o m fotbollsträningen som jag verkligen iiinte var sugen på...rätt okej ändå...har lite ont i en tå men de höll sig ganska varma...haha...dock med 3 par strumpor och plastpåsar på fötterna.

Sen fick min helg en lite oväntad twist så, nu ska det bli hur underbart som helst med helg redan imorrn...=)

Haha...jag har återigen gjort några konstateranden idag...I mitt tidigare inlägg "Såpan fortsätter", hade jag irriterande skrivit om att få gensvar...haha...jag pratade precis men Honey nere i Barcelona och som jag skrev till henne: "Ska det strula, då är det fan jag som ska strula till det och inget annat!"

Nu får det fan vara dags att det händer lite nytt...bort med snön, in med sol...bara ut med det gamla och in med det nya på massa fronter...=)

Idag är det som vanligt på mina bra dagar, idétorka! =)

Så nu ska jag ta o sätta mig i soffan med mina kärleksmums och Pytte, som förövrigt är den minst komplicerade hanen här i världen, han visar när han tycker om en och visar när han vill vara i fred...om en katt klarar det...hur svårt kan det vara? =)
Ja hur svårt ska det vara egentligen...? =)
           
                                        Jag o Världens bästaste...=P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0