En helt vanlig onsdag...

Onsdag och lill-lördag...inte för att det spelar någon roll vad man kallar denna dagen...för mig som jobbar är den bara en helt vanlig dag...=)

Igår var Emme hos mig o snackade lite skit o kollade TV...hade med sig Molly, som verkade vara lite besviken på att min katt var tråkig, sur o osocial...Pytte var som vanligt grinig för att jag ägnade uppmärksamheten åt något annat än honom...

Finalen av Paradise Hotel var igår...Jackie & Patrik vann...jag vet inte om jag ska tycka att det är "rätt" val...skiter väl egentligen i vem som vinner, så länge det inte var hon den äckliga Erika...Kristoffer hade gärna fått vinna för mig...men han borde valt vem som helst annan o spelat med...
Patrik var ju ändå okej, ja o Jacke kanske inte är världens klyftigaste, även om jag tror att hon mest spelar trög...på tal om det, vad är det för nåt? Varför gör en del så?
Är inte det värre, att SPELA trög än att VARA trög?

Drömde annars en helt sjuk dröm i natt...det gör mig tokig att jag inte kan få vissa saker ur skallen...nu får det faktiskt vara nog, det ska ju inte få uppehålla tankarna på nätterna med.
Det kanske var därför som jag faktiskt(fanfar) käkade frukost idag, för att iallafall efter en skum natt, en trött morgon och det jävla pulsandet i snön till jobbet, skulle få en bättre dag.

Nu är jag fan less på den här jävla snön alltså...blir ju sjukt deprimerad bara av att se ut genom rutan på dagarna.
Fan jag tror hellre jag hade tagit blasket o mörkret ett tag, för det hade iallafall inte hållt i lika länge.
Hade man gillat vintern så kunde man ju stannat kvar i Gällka...suck!

Idag har jag fått för mig att jag ska baka...kärleksmums...vet inte vad som har hänt, kanske gått och blivit lite huslig...=)

Kommentarer
Postat av: Bjanca

Mums mums skicka ett gäng ner hit va :P

2010-02-03 @ 11:43:42
URL: http://bjanca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0