Solen!!

Äntligen!


Idag kan man iallafall se solen...som en liten stund igår...snälla säg att det betyder att våren är på väg...jag är helt enkelt spyfärdig på snön nu!!

Biljetten till Gällivare är bokad nu men det bästa av allt är att mammas biljett ner är bokad också...underbart...nu flyger hon ner tillsammans med mig...=)
Saknar mamsen en massa...

Sen ska det ju bli underbart att se Sara o Henka gifta sig...=)

När det gäller veckan för övrigt så är jag lite trött och seg...blandat med en hel del velighet...
Fast man ibland vet vad som är det bästa så är det svårt att göra det bättre före det man vill...men jag är på god väg...och det känns som att jag iallafall kan vara nöjd med det...

Fick igår höra att jag funderar och analyserar för mycket när det gäller allt och kanske är det så...man kanske för en gångs skull bara ska följa med o se vad som händer...

Det där med tålamodet är ju inte min starka sida...=)

Seg dag med en massa i huvudet...men solen är iallafall framme...=D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0