Evig Kärlek finns endast på film! =)

Idag har jag pratat med Hjärtat Hanna lääänge på msn...saknar henne en massa, speciellt nu ett par dagar när mitt liv har varit i virrvar...haha...eller ja när mitt liv har varit som vanligt...=)

Vi diskuterade om kärlek...vi kom fram till...eller ja Hanna verkar ha hoppet uppe om mig ännu men jag är tveksam...jag tror jag är mentalt förstörd när det gäller kärlek...haha.
Jag tror inte på den eviga kärleken, jag tror att livslång kärlek är ett undantag som inte händer de flesta, jag tror merparten av alla dem som hittat livslång kärlek, bara nöjer sig med varandra, bara för att det är bekvämt.

Haha...ok, säg det nu...jag är bitter...=)

Jag säger inte att inte livslång kärlek inte finns, jag tror bara den finns på riktigt för ett fåtal...och jag tror defenitivt inte att jag lär bli träffad av det undantaget...men som jag sa till Hanna, jag blir mer än gärna överbevisad...även om jag tvivlar på att det händer...=)

Jag är en alldeles för rastlös och otålig person för att ha hoppet om att hitta DEN rätta, det är nämligen skillnad i mina ögon på den rätta och DEN rätta...

Visst finns den eviga kärleken...på film ;) Haha...reta inte ihjäl er nu...=)
           
                 (Tipsar om The Notebook, DET är äkta kärlek...på film förstås)

I väntan på kärleken kan man ju bara se till att ha så kul som möjligt!

Idag har jag insett mycket...exempelvis att jag som sagt är för rastlös och otålig på att vänta på några gensvar, så vad gör man då...jo man tar tag i saken och ordnar upp saker på egen hand...det där kunde tolkas fel...haha...vad jag menar är att nu har jag gjort upp egna planer, utan risk att kunna skylla på någon annan om man blir besviken...=)

Jävla massa bloggande det har blivit de har dagarna...men jag har väl mycket i huvudet som jag vill få ut...synd att man bara inte kan skriva allt man tycker och tänker här för det skulle bli rena rama Paradise Hotel...haha...skitsnack, skvaller och rykten.=)

På tal om just Paradise Hotel, skitsnack,skvaller och rykten så borde ni läsa Jackies blogg; http://www.nattstad.se/JackieFerm

Haha...helt otroligt...jag kan tänka mig att man ska ta den med en nya salt precis som de andra deltagarnas, sen kan man tycka vad man vill om Jackie, men en del underhållande är hon ju iallafall.
Va fan låt tjejen vara mediakåt ett tag o leva på det, det varar ju inte så länge, snart dyker nån ny mediahora upp och tar hennes plats.
Jag tycker hon är rätt cool o vågad när det gäller bloggen iaf! =)

Jag gillar nog att leva lite mer i hemlighet, inte för att jag själv bryr mig men för att man inte vill såra andra, men framförallt för att min mamma läser bloggen...haha.


Kommentarer
Postat av: Bjanca

Hahahah.. ja du är så hopplös gumman. Skärpning nu pussa

2010-02-02 @ 11:21:21
URL: http://bjanca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0