Bitter = Bättre

Idag har jag pratat med mamma om resan upp under mars och hon bad mig kolla för två biljetter tillbaka!!!
Äntligen!!
Jag hoppas bara att det ska gå bra för henne på sjukhuset nu så att det man bli så...=)

Okej...jag skrev av mig fööör mycket igår, känns som att det är lite idétorka...=)
Det kanske var för att jag igår hade kommit till insikt om en massa saker och därför var lite bitter...haha.

Mitt bittra jag är tydligen bättre på att blogga...=P

På tal om bitter så såg jag ett Raw Comedy club-klipp i lördags med "Bitterfittan", jag gillar vanligtvis inte henne men här var hon ganska rolig:
http://www.youtube.com/watch?v=LqbN1F2Lx60&translated=1

"Men varför gjorde du inte det då?!!"

Haha...bästa!

Det är fan svårt att vara bitter, när man är på bra humör...=)

Emme skrev en ganska sann sak tidigare:

Varför datorer måste vara manliga:

-Storleken har betydelse

-Det finns alltid en bättre version

-Man måste ha en backup

Sen ska man inte glömma att de alltid strular när man behöver dem mest! =)


Kommentarer
Postat av: Bjanca

Haha.. så rätt hon har Emelie :D

2010-02-02 @ 23:29:26
URL: http://bjanca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0