I Väntan på helgen...

Nu har jag väl slarvat med att skriva ett bra tag igen...men jag vet inte...jag har verkligen svårt att komma på nåt vettigt att skriva när jag är på bra humör...=)

Förra veckan har jag lirat en massa Wii...först började jag med att spöa Danne i Bowlingen...vilket var underbart kul efter Dannes mess "Ja visst kan vi lira Wii, va vill du ha spö i?"
Hehe...satt fint...sen om det var Danne som lirade kasst eller jag som hade tur vet jag inte men det viktigaste är att jag slog honom...2 gånger...=)

Sen i fredags blev det lite Wii o cider med Emme...det började bra men sen gick det väl ganska kasst för oss båda, men det ledde till att det blev en tidig kväll iallafall...trots att det kanske hade vart tänkt annat.

Lördagen vaknade men efter sin bästa sömn på länge av att kattskrället bet mig i axeln...Pytte tyckte tydligen att jag hade sovit färdigt då...

Kvällen blev det Melodifestival och förkrök hos Sanna...mkt trevligt...=)
Missade inte bussen denna gången och det var kanske tur det... ;)

Nu är det ny vecka igen och till helgen blir det en lördag med volleyboll, innebandy o lite festande med ett gäng...blir förmodligen utgång med...Lina kommer ju nu med, det var ett tag sen vi gick ut tillsammans...=)

Så nu är det väl bara att jobba på...halva veckan är ju gjord...=)

            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0