Lite sadistisk i OS tider

Nu har jag varit sadistisk en stund...nästan mest sadistisk i världen enligt skrället mitt...jag har nämligen klippt hans klor...han är så söt när han tittar på mig lite surt för att han inte får tag o grejerna som han brukar...
Haha...vad han inte vet att hade man kunnat klippa hans tänder hade jag gjort det...för de jävla vampyrtänderna tycker jag inte alls om alltid...=)

Så får man väl hoppas att Sverige kan ta sin 3:e medalj idag...
Jag tror på Emil Jönsson idag...ska hålla tummarna...=)
Anna Olsson åkte ju bra med...men de andra åkarna brukar ju vara bättre i finalåken...
Nu är det snart Anja & Jessica i störtloppet...man kan ju hoppas...men tron är lite svagare där...

Hockeyn startar för Sveriges del i natt...tyvärr missar man ju den då man ska upp vid 7 imorrn bitti...

Börjar känna suget efter o lira lite innebandy på lördag nu...saknat klubban lite...=)
Man får hoppas vi får igång bastun med...det vore fint...=D

Nu ska jag fortsätta hålla tummarna för svenskarna o glida ner i soffan igen...man får passa på när plutten är sur o håller sig för sig själv för en gångs skull...=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0