The Ugly Truth!

Jag somnade efter jobbet idag o sov bort hela kvällen...seg som bara den men nu kan man ju inte sova ändå...laddar för imorrn och har gjort det med en film...den nya upplysningsfilmen kanske..?

OK, var filmen "He's Just Not That Into You" för att visa tjejerna hur man ska lära sig läsa signalerna hos en kille så är filmen "The Ugly Truth" för att visa hur man ska vara som tjej för att få killen;

Regel 1: Kritisera aldrig honom - Aldrig, (Det här gillar jag) män är helt oförmögna att förbättra sig, förändra sig eller göra framsteg.
En mans självutveckling stannade vid pott-träningen!

Regel 2: Skratta åt allt han säger, även om det inte är kul - Ett fejkat skratt är som en fejkad orgasm, bättre än inget och dessutom är det bara du som vet om du fejkar, killar varken märker eller bryr sig. Det finns ju bara en i rummet som räknas.

Regel 3: Klä dig attraktivt, män vill att kvinnor ska vara 2 personer i ett; The Sinner and The Saint, Du ska vara en bibliotekarie och strippa i ett.

Regel 4: Berätta inte om dina problem för honom - Killar varken lyssnar eller bryr sig, de bara låtsas för att få dig i säng.

Så med andra ord tjejer, så kommer en kille aldrig vilja ha dig som du är...=)
Du får honom med hjälp av att inte vara dig själv...men vad det inte förtäljer är hur länge du kan behålla honom?

Haha...ganska okej film...får bli den nya upplysningsfilmen!

    

Något jag såg på Tv häromdagen var när de pratade om sex och vad man gör får att få dem man vill ha i säng.
(Ok Mamma, du kan sluta läsa här =) )

Det pratades om att killar helrakar sig där nere för att den ska se större ut, men det måste de ju göra för andra killars skull, jag menar kommer man så långt så att tjejer nu ser att killen är helrakad så känns det som att hon kommer veta hur stor den är...eller?

Så okej, killar duschar och putsar sig för andra män...=)

När vi ändå är inne på det området; ja men älskling SNÄLLA kan du inte raka dig helt, jag har alltid drömt om...att vadå, ha sex med en 11 åring?

Nja jag vet inte vad ALLA andra tycker, men jag och många med mig vill gärna ha våra män lite MANLIGA, utan att för den skull vilja ha en gorilla lixom...The ugly truth?

Nåja...nu tror jag bestämt att jag ska lägga mig i sängen o glo lite mer på TV, för det som inte upplyser mig eller gör mig bitter, verkar ju iallafall få mig till att skriva lite mer...=)

Såg att "Lida" gick på TVn...den kvinnan vet hur man ska ta en karl...Haha...=)


Kommentarer
Postat av: Henke

asg låg nästan dubbelvikt över det du skrev..men du har en väldigt bra synpunkt i det hela det måste jag säga. Och jag som är då "MANLIG" men ingen "GORILLA" kan väll igentligen bara hålla med ej om den saken när det gäller killar å deras omkläddningrum.. Men som sagt det som sägs i omklädningsrummet stannar ju åxå i omklädningsrummet..och kaj kan tänka mej att ni har det samma i erat tjejen...hahaha =)

2010-02-13 @ 13:08:39
URL: http://www.madcranium.com
Postat av: Jenny

Stannar i omklädningsrummet?? Haha...det var det dummaste jag hört... ;)

Men om inte DET är anledningen...snälla sig mig varför man gör så då?? =P

2010-02-26 @ 18:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0