En lördagkväll på topp!

Jaha, då var helgen över igen och den har vart bra...kanske lite väl bra på sina ställen...=)

Igår var det middag och förkrök hos Frida...lite vin, melodifestival o kanske lite väl mycket sprit i frusna bär-drinkarna...haha...men supertrevligt sällskap och en riktigt god middag...=)

Taxin in till Kalmar blev ju en ganska trött resa för alla...men väl inne i Kalmar piggnade man till i kön...helt okej ute men, dansade en massa och hade faktiskt kul...=)

Fick mig en läxa efter stängning, som jag faktiskt tror jag förtjänade...men det är lätt att vara efterklok.

Lite missöde i planeringen med hemresan gjorde att den fick bli idag istället, efter McD med Frida...

Till helhet så var gårdagskvällen super...tack allihopa! =)

Ikväll ska det visst bli träning, men klant som man är så pajade man ju sista linsen idag så nu ser man ju inte alldeles för bra utan glajjingarna...

Nu blir det film, och kanske lite "ljudet", för att bli av med slitenheten...haha...skumt...=)
(Viftar med handen framför ansiktet som en från Köping) =)


Kommentarer
Postat av: Bjanca

Jävla svt.. måndag kväll och man kan fortfarande inte se sändningen. Nu blir det att ladda ner den morr på lördag får jag titta innan jag går ut

2010-02-08 @ 20:20:43
URL: http://bjanca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0