Dagens störningsfaktorer...

Jag har hittat dagens störningsfaktor på Facebook, jag blir sjukt irriterad när folk "glömmer" R i sina verb, ni vet bli istället för blir, få istället för får, ha istället för har...ja osv...sånt kan störa mig lika mycket som särskrivningar, och idag gör det just det...stör mig...=)

Haha...sen ska man inte säga att man inte kan missa när man skriver fort, men det är alltid samma personer som gör om samma ord så jag tvekar på att man just råkar glömma R av alla bokstäver VARJE gång...?

Nåja...nog om det...lite patetiskt o reta sig på det...men,men...

Nånting som också stör mig är när saker inte blir som man hade tänkt sig, det är oftast då det blir som planerat att det absolut inte alls skulle bli, då skiter man i sina principer och bestämmelser för att man är besviken när allt inte blev som det skulle...

När ska man sluta bli besviken..?

"Why do you build me up, Buttercup baby,
  just to let me down..?"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0