Whiskey Lullaby

7:e dagen på jobbet idag, men som tur har jag en vecka ledigt nu, vilket jag tycker jag har förtjänat...jag kanske inte vet varför direkt, men ge mig nån minut så kommer jag såkert på några bra lögner...=P

Jag är nåt så sjukt trött idag...jobbade förmiddagen och sen hämtade jag Emme på stationen.
Det blev lite tjejsnack, fika och sånt i inte gjort på över 6 veckor...=)

Sen lagade jag middag till mig, Emme, Peter & Freddan...självklart tog jag o Emme som vanligt ett glas rött, vilket mer var som sömnmedel på flaska, än njutbart...när kaffet och kakan hade åkt ner så var jag heeelt slut...tog ett bad i hopp om att bli piggare men när jag höll på o somna i badkaret kände jag väl att det var dags att börja tänka på refrängen...=)

När jag trampade på till jobbet i morse, hörde jag några av de underbaraste röster på länge på Peters Mp3;

http://www.youtube.com/watch?v=_kLczkQS8Mc&feature=related

ME LIKE! Underbara röster...

Snart är sista dagen på jobbet innan ledigveckan slut och sen blir det skönt att bara koppla av i en HEL vecka...
Ska ut till mamma en stund ikväll innan hon åker...hon ska ju dra ner till Småland några veckor nu.

Nähä nu ska jag väl jobba färdigt innan det är dags att valsa Emme lite runt i Gällivare innan grabbarna slutar, ikväll ska jag nog allt fira med lite vin...eller blir det som jag tror eller som det blev igår hinner jag inte ens få i mig hela glaset innan John Blund kommer o knackar på dörren...=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0