Ens verkliga vänner är guld värda!

Jag har lärt mig den senaste tiden att det verkligen är skillnad på "vänner" och VÄNNER, mycket i samband med min flytt men egentligen önskar jag att man kommit till insikt mycket tidigare och kanske lagt energin tidigare på annat...

Jag vet att många sk "vänner" går och diskuterar bakom min rygg om mig, flytten och säkert massa annat, men det rör mig inte i ryggen...jag trodde jag skulle sakna fler än jag faktiskt gör.
Folk får tro vad de vill och får gärna gå runt och snacka om det gör att de får en lyckligare vardag...=P

Jag vet för första gången i mitt liv att jag har gjort helt rätt val och jag skulle inte byta ut Peter och Gällivare mot Nybro och "vännerna" någon dag i veckan...

Jag saknar vissa av mina riktiga vänner nåt sjukt mycket och man kan väl säga att det var just i samband med flytten som de RÄTTA vännerna visade vilka de var, för det älskar jag er jättemycket! =)

Det finns vissa man märker att man bara är vän med när spriten är inblandad och vissa kanske mest för att det anses som lägligt just då...jag vet inte...men jag nöjer mig med att veta vilka ens riktiga vänner är och det är dem jag saknar vid vissa tillfällen...Jag hoppas och tror ni vet vilka ni är och jag ska vara bättre på att tala om hur mycket ni betyder...

Ni är underbara och verkligen den ENDA anledningen till att jag då och då längtar mig tillbaka om än bara för några sekunder...=)

Jag trivs verkligen med mig själv och mitt liv som det är nu...

På lördag kommer Emme hit och är här ett tag också...ska bli sjukt kul...=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0