Piteå Dansar och Ler

Ja jag har väl egentligen aldrig varit någon festivalmänniska, jag tycker det är jobbigt med köer, fulla människor som trampar en på tårna och framför allt de där äckliga toaletterna...jag gillar torra golv, toaletter som inte luktar urin o spya, med papper och rinnande vatten...så är det bara...

Men okej det var ganska trevligt där ändå, fast jag måste ju ändå säga att jag tror jag är för gammal för sån där skit nu...det var inte alls som när man var 16 och var där o såg Hjalle & Heavy ( Ja...hrm...det är väl kanske bland det fåtal sakerna jag kommer ihåg från festivalen för 12 år sen...) =)

Usch nu låter jag som nån övermogen moraltant, men jag vet inte...det känns som om fokuset i mitt liv ligger på annat än festande och festivaler, om nu just festivaler vart min passion nån gång i livet...=P

Nä, jag har faktiskt ingen ångest över att ha för första gången sen jag fyllde 20 missat ALLA Strand, som faktiskt har varit nåt man såg fram emot varje helg under tidigare somrar...

Kanske har jag odlat några få vuxenpoäng för mycket, vad vet jag...men jag känner att det ÄR inte kul med stupfulla människor varje helg och veckornas skvaller om vem som gjorde bort sig mest...jag känner att det där är passé för mig...sen får alla andra leva sina liv...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0