Saknar, Längtar och ser fram emot...

Sovit ganska bra i natt, sov fler timmar än vanligt..vilket var konstigt med tanke på mina timmars sömn efter jobbet igår...men jag klagar inte. =)
Iallafall inte på sömnen...självklart hade jag bytt ut alla timmars sömn i soffan mot bara en tillsammans med godingen...Saknar, längtar och ser fram emot...
     
Idag ska jag, tro det eller ej, träna fotboll...känner att suget infunnit sig lite...även om jag inte är störtsugen ännu...men hoppas på att träningen blir kul...jag har faktiskt saknat det lite.
Saknat tjejerna och att röra på sig...=)

Längtar så att det är sjukt efter sommaren...både för vädret och för mina planer naturligtvis...=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0