Jag har blivit en av dem...

Det är verkligen helt sjukt att något så oväntat och kanske otippat skulle kännas så bra, kanske inte riktigt vad jag hade väntat mig men...det känns underbart bra iallafall!
Längesen jag mådde såhär bra för något...=)

Jag har alltid fått höra att jag är kräsen, för kräsen och att jag jämt letar efter DET där, som jag tydligen aldrig lyckats hitta...förrän nu...och nu vet jag att jag haft så rätt.
Jag vill ha nån som drar undan mattan under fötterna...och så var det verkligen...det sa bara klick och jag blev knäsvag från första stund...=)

           
Har sovit underbart bra i natt, trots att jag som vanligt inte sov många timmar...men allt är din förtjänst, du får mig o må så bra att inte något verkar kunna rubba det...=)

Fan jag inser att min blogg nu har blivit sån som jag själv inte gillar o läsa, där allt är så puttinuttigt och bra hela tiden, men jag kan inte hjälpa det...
Jag är som ett barn i en godisaffär, 24 timmar om dygnet, 7 dagar i veckan...=)

Jag har blivit en av dem, en av de äckligt lyckliga människorna man stör sig på...

Men o andra sidan har jag aldrig träffat någon som fått mig o känna såhär tidigare, jag veeet...det är inte jag...vet inte vad som har hänt, men du har något speciellt som gör mig annorlunda....

Jag kanske har den här att tacka för det: http://www.youtube.com/watch?v=6piE4Md25m0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0