Mina trötta älsklingar...

Ringde o väckte en morgontrött Peter i morse, eller ja närmare lunch...haha...så söt...tror han kommer trivas ihop med den andra killen i mitt liv iallafall...=)

               
Ska bli intressant o se hur länge han har tålamodet med mitt morgonpigga jag sen...=)
Men det går väl jämt ut med att han fått mig att lova att följa med o spela minigolf...=P

Åh...kunde inte Sverige ha vart ett lite mindre land...eller åtminstånde inte så avlångt?

Men det är väl ingen idé o önska sig...det kommer säkert slå in lika bra som när man önskade sig en storebror (eller åtminstånde en tvillingbror) som liten...fick aldrig nån...=P
Det tycker jag är konstigt...

På fredag är det grillfest hos Jonis och jag hade önskat att jag kunnat ta med mig hjärtat men han får hänga med en annan gång...=)
Ledig dag på fredag med...skönt, det kan jag behöva om jag ska lyckas hålla mig vaken efter tolvslaget...så trött nuförtiden ju...

Det är väl så att man blir som man umgås...=P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0