En härlig kväll trots Bitterheten!

Då har den där dagen 2010 varit, man har blivit ett år äldre, men som vanligt tycker jag inte att det är just åldern som är värsta ångesten med den dagen.
Jag har egentligen aldrig gillat den 23 april, jag vet inte, men jag gillar inte den dagen.

Igår bestämde jag mig för att inte vara negativ, jag skrev inte ens...som vanligt...för jag vet att det alltid är något som gör mig bitter på denna dag, så även igår...jag kan inte sätta fingret på vad det är med den dagen varje år men så är det varje gång.
Förlåt till de som fick ta del av den sidan...

Tack för alla gratulationer!

Och STORT Tack till EMME & LISA, som ändå vände min dag och gjorde det till en bra kväll...ni är bäst tjejer...=D
Man blev kidnappad till middag & bowling...=)
Allt som egentligen saknades var den jag helst av allt hade velat fira dagen med...men jag fick fira lite över telefon...saknar som bara den!

Idag ska jag allt glömma av allt det bittra om det går och sen smaka en av mina presenter ikväll.
"Med ett glas vin så går det över, några glas till det är allt jag behöver..."

Idag har vi seriepremiär...jag funderar ännu på om jag ska titta eller inte. Det är ju trots allt seriepremiär för oss!
Jag vill verkligen heja fram tjejerna i seriepremiären, men idag känner jag egentligen mest för att ligga i soffan o gnälla...

Nä men va faaan nu får jag ge mig!
Nu är det fan dags att rycka upp sig...

Jag funderar på om jag ska unna mig den där presenten jag tänkte ge mig själv...vill inget hellre. =)

Det skulle vända den traditionella negativa perioden som brukar vara den här tiden.
Ja kollar man tillbaka så har jag alltid en lite mer negativ period varje år under april-maj.

Ingen får mig att må så bra som du och inget skulle vara bättre än att träffa dig nu.
Jag är så glad att jag träffade dig Darling...=D

Imorgon blir det bara lugnt...får ladda lite och se om man kan vara med o spela på måndag...ryggen och höften känns inget vidare och bowlingen satte sina spår genom att det blev lite värre, men det var det o andra sidan värt.
Att det inte går att byta ut de trasiga reservdelarna gör att jag börjar tappa suget lite igen...min kropp verkar trots allt inte vilja hålla, ont överallt och det är sjukt frustrerande.

Nåja en sista chans kanske man får ge det innan man lägger skorna på hyllan för gott. =)

Vem vet vad lite vin kan göra ;)

"Med ett glas vin så går det över
 Några glas till det e allt jag behöver
 Vin i skymningen fram till sommaren, så blir jag hel igen..."

                
                                      Mina fina presenter...=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0