Ser framåt i Fotbollstider! =D

Torsdag och snart helg igen...härligt...med lite firande och seriepremiär bland annat på schemat. =)

Igår var det hockey igen och precis som jag förutspått...Djurgården vann...men hallå skräll...börjar det kännas som vanligt...att allt är uppgjort för att de ska tjäna så mkt pengar som möjligt? Ja!
Ja jag säger inte att det ÄR så...men visst fan känns det skumt att det alltid går till sista matchen nästan...tänk vilka pengar det blir på varje match med antal åskådare, både där och hemma i TV-soffan...o visst fan är det lustigt att det gärna går till en 4:e period...? Vilka pengar de drar in på den extra pausen och de extraminuterna på TV...=)

Haha...jag kanske låter bitter...men jag gillar hockey, men jag tycker att i april ska väl hockeyn vara färdigspelad...även om det kom snö häromdan så är det faktiskt VÅR, hockeyn kan väl hålla sig till vintern?
Ishockey-VM...i MAJ? Hallå..?!! Ja jag vet...jag säger likadant varje gång...nåja...ala har vi våra åsikter..

Nu är det ju fotbollstider! =)
Seriepremiär mot Färjestadens GoIF på lördag, 15.00 är det avspark!
                 
Idag ska Hanna komma hem till Sverige igen, om nu flygen går som de ska...lotteri med flygresor nu dessa dagar ju...=)

                
Imorgon är det 23 april igen...det jag helst av allt önskar mig den fredagskvällen är Darlingen i ett paket och mys hela kvällen...det hade vart en bra uppladdning inför seriepremiären...=D
Det hade vart underbart...saknar honom sjukt mycket...så mycket att jag t o m vid ett svagt tillfälle lovat honom o lira minigolf.
Haha...jag vet inte vad jag tänkte med! Mitt humör, dåliga tålamod och något man kan använda som vapen verkar inte så smart...
Nu tror jag ju dock att Peter endast vill lira minigolf för att han VILL se mig irriterad...haha...söt, du vet inte vad du ger dig in på...

Men du är speciell...jag spelar inte minigolf...och framför allt inte med folk jag inte vill visa dåliga sidor för...haha...men för din skull...självklart!

                
                               Åååhhh...ser framåt, planerar o längtar...

Vilken underbar dag det blev idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0