I Can Wait Forever

När man kom ut idag var det bara blött på marken...det var bara tak och gräsmattor som visade tecken på att det snöat under natten...usch...det är nästan deprimerande...

Hade det inte varit för det underbara mailet jag hade i mailboxen i morse hade det varit lite mer deprimerande men en textrad från Simple Plan-I Can Wait Forever, gjorde att det blev en underbar dag oavsett väder...=)

http://www.youtube.com/watch?v=5UOwnq6rWrw

"Another day without you with me
 Is like a blade that cuts right through me
 But I can wait
 I can wait forever
 When you call my heart stops beating
 When you're gone it wont stop bleeding
 But I can wait
 I can wait forever..."

Du är underbar du! =)

Ryggen värker, men det är enda sviten (peppar,peppar igen) jag lider av efter helgens match och gårdagens träning...reservdelar sökes, både nuvarande slitna och till kommande haveri...=)

Vi pratade på jobbet igår om sommarens semester, vi ska styra upp den inom kort...ser ut att bli en bra semester...blir förstås en tripp upp till Gällivare för att träffa Mamsen, Peter, släkten och vännerna...hoppas att jag iallafall ska kunna vara uppe 2-3 veckor så jag hinner med alla lite mer...

Jag har haft lite dåligt samvete för dem jag inte hunnit med under jul och bröllopshelgen.
Mamma & Peter kommer ju iofs prioriteras, hoppas ju på att mamma skulle kunna komma ner nu snart med, men allt beror ju på hennes hälsa och hur flygsituationen ser ut.

         

Känner ändå att det kommer bli en underbar sommar...=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0