Bitter-Flashback...

Åh av sånt här blir jag verkligen bitter...jag blev helt sjukligt trött igår och bestämde mig för att det skulle bli en tidig kväll...vilket det faktiskt blev, jag skulle äntligen få sova ut o siktade på att få mina timmar av sömn.
Somnade runt tolv för jag hade en massa meddelenade från tio över tolv och framåt som jag inte ens hört, trots att mobilen låg precis bredvid mig.

Tydligen hade jag somnat lite tidigare än jag själv planarat eftersom datorn stod på, även den hade blippat på msn precis brevid mig...inte en tillstymmelse till att vakna...

Nåja nu var det ju inte själva missandendet av meddelanden jag blir upprörd över...nä men bara för att man somnar tidigt i tron om att få iallafall en bra natt, med minst åtta sköna timmar så vaknar jag väl sjukt pigg vid 5 med världens skummaste dröm i bagaget.

Suck, vet inte om drömmen har med helgen att göra, avsaknaden av något eller att kroppen helt enkelt tyckte att jag hade vart glad färdigt...vaknade kallsvettig och visste för en sekund inte om det  var verklighet, en förnimmelse eller bara en sjuk dröm för att minska euforin i kroppen jag haft på senaste.

Fortfarande en läskig känsla i magen som jag gärna blivit av med genom att somna om och få en roligare, bättre dröm som istället byggt på den glada känslan och euforin...

Men va fan...är kroppen inställd på 5 timmar eller..?
Blir sjukt less...

Men jaja...det är väl bara till att ta tag i dan vare sig man vill eller inte...
                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0