Saknat släktdrag...

Idag har man ju ont i ryggen o träningsvärk som heter duga...men inte i benen nä...nacken...hur fan kan det vara möjligt? Kanske sov konstigt...vad vet jag...=)

Solen skiner o man känner verkligen att våren är här...men just nu gör jag inte nåt annat än längtar till snön...jag måste ha blivit sjuk...haha...

Det är faktiskt orättvist...satt o kollade på Facebook på mina två kusiners sidor...2 av mina kusiner som har talang för det där med att teckna; Maria o Stefan...jag vill med ha den talangen...varför får bara vissa i släkten den...?

                                   
                      En av Marias teckningar          En av Stefans

Stefan har ju även en tatueringsstudio i Malmberget som man kan se fler konstverk:
www.konstkarma.se 

Mer av Maria kan man se på hennes blogg:
http://marianordvall.blogg.se

Jag har ju sagt att jag med mina tatueringar skulle vara färdig nu...men jag vet inte...har ju en tatuering till jag skulle vilja göra, men funderar på att bara in den i den jag har på benet.
En påminnelse om morfar...

Här är ju de tatueringar jag redan har:

        

Nu blir det till att käka glass i sängen, glo TV o vänta på kvällens rutinsamtal...=P
Mmm...Me like! =)


Kommentarer
Postat av: Maria

Aw.. vad söt du är kusin! :) Och dina tatueringar är kanon fina, blir lite sugen själv på att göra en nästan ;)

2010-04-20 @ 21:06:10
URL: http://marianordvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0