I Pigghetens tecken...

Alltså i morse vet jag inte vad det har vart med mig...när jag kommer till jobbet, har satt igång datorn, gjort kaffe, tänt överallt och kommit in på mail o annat brukar jag ta mitt kaffe ungefär halv 9...det tar ju som ändå ett tag för kaffet o bli klart...i morse när jag var klar med allt det, hade tillochmed hunnit skriva grattis till några vänner på Facebook och hade mitt kaffe i handen var klockan fem över 8!!
Hur dags var jag här i morse?
Har fan ingen aning...

Det är ungefär som när man kör en sträcka så ofta varje dag eller går en viss sträcka o man till slut inte minns nåt av vägen utan bara kommer fram...precis som det går av sig självt?
Så kändes det i morse...

Somnade ganska sent igår o nån måtta på piggheten på morgonen får det väl vara...är det möjligt att vakna och vara FÖR pigg trots att man bara sovit 5 timmar...?

Telefonsamtal till sent...när man la på igår och insåg att man hade pratat i 2 timmar och 42 minuter, fast det känts som en halvtimme-timme är det lite läskigt...=)
Men det känns ändå ganksa härligt...precis som det mesta nuförtiden...haha...det är nästan så jag börjar bli rädd för mig själv...=P

Tror 2010 blir ett riktigt bra år...=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0