Alldeles för långt ifrån mig...

Jaha, vart tog det där fina vädret som alla pratade om skulle komma i helgen då??
Har precis vart o kollat fotboll Madesjö-Alstermo...o det var sjuukt kallt på Grönmovallen...så med sig hem fick man ju några förfrysta fingrar o tår...

Vart fan är solen??

Satt o som vanligt slökollade på Facebook, där någon hade lagt upp en video på en Brandy-låt...Åh texten var helt underbar o rätt;

"With you is where I'd rather be,
 but we're stuck where we are.
 It's so hard, you're so far..
 This long distance is killing me.
 I wish that you are here with me,
 but we're stuck where we are
 it's so hard, you're so far..
 This long distance is killing me..."

Jag blir snart galen...vill inget hellre än att träffa dig nu...underbara sms och telefonsamtal är härligt men "Jag är så trött på alla mail o koder, jag vill ha dig här på riktigt i natt..."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0